Změna

03.01.2014 19:45

Ahoj,

nejprve Vám všem chci opožděně popřát všechno nejlepší do nového roku 2014, ať se Vám vyplní všechna přání:)

Zadruhé se vám chvi omluvit, že jsem tak dlouho nepřidala žádný článek, skoro od listopadu. No v tu dobu jsem toho měla hodně a pak, když jsem chtěla přidat článek,tak to prostě něšlo. Nešlo, nevím proč. Každopádně dneska se mi to konečně povedlo tak přidávám tento článek.

Ale díky tomuto "problému" jsem se konečně rozhoupala k radikálnímu řešení: PŘECHÁZÍM NA BLOG.CZ! Dneska si vytvořím layout!Ale potřebovala bych menší výpomoc, vůbec netuším, jak mám layout nastavit, tak bych tímto chtěla poprosit AFFS z blogu, jestli by do komentů menším komentářem nepomohli, byla bych strašně ráda.)

Takže milí, zlatí ještě jednou vše nejlepší do nového roku!

Komentáře

Přepsáno :)

Jane Rose / SBéčko <3 / | 08.01.2014

Už mám ve SBéčkách přepsanou tvou novou adresu :)

...

Lory || lory-universe.blog.cz | 05.01.2014

Tuhle novinku jsem se dozvěděla asi nejdřív :D No je fajn, že přecházíš k nám bloggerům. Nejspíš ses blokla jako já, ale já to mám už natrvalo :D
Jinak víš, že o pomoc stačí jenom říct, já jsem na přímo a otevřená, už před sem se ti snažila pomoc.
Jinak Jane Rose, děkuju že mi tak věříš :D

Re: ...

Jane Rose / SBéčko <3 / | 06.01.2014

Nemáš zač :D

Supér :)

Jane Rose / SBéčko <3 / | 04.01.2014

Na blog.cz mají základní vzhledy, takže si bud můžeš nechat jeden z nich... nebo si uděláš svůj, ale to je docela těžký vysvětlit v komentíku :( tak jestly chceš tak mi pošli na E-mail janajawa@seznam.cz představu tvého blogu a já se pokusím ti nějak pomoc? A nebo napiš našemu společnýmu SBéčku Lory že potřebuješ nastavit design a ona ti ho třeba udělá nebo ti ho pomůže nastavit, líp než já :)

Přidat nový příspěvek