Zas čtyři roky v p*deli

18.08.2013 19:38

Nejprve se chci omluvit, že jsem tu včera a v pátek nebyla :( Je mi to líto, ale až si přečtete tenhle a příští článek, pochopíte, že k tomu byli dobré důvody. :) :D

Možná chcete vědět, proč tak divný název. No v pátek jsem byla na koncertě Tomáše Kluse <3 v Třeboni a zas čtyry roky v p*deli  je refrém z jeho hitu Pánubohudooken :D. Na vstupence, kterou jsem si zabukovala asi někdy v půlce května, a bylo dobře, že jsem to udělala, stálo: Tomáš Klus a jeho cílová skupina uvádějí turné "Konečně venku" Bylo 7 koncertů, které se konaly na různých českých i moravských zámcích. Poslední z těchto open air koncertů se konal právě 16.8.2013 v zámecké zahradě Třeboňského zámku. A řeknu Vám bylo to tam.......hustý :D ;D Hustý doslova i do písmene. Pořadatelé to evidentné nezvládly. Do zahrady je xy vchodů a oni těch 6 500 lidí vpouštějí jednou branou. Koncert měl začít v sedm, ovšem ještě v půl osmé byla před branou ještě tak tisícovka čekajících na vpuštění. Tak tam dali nějakou předskokanku ze studia oáza, které se stará o postižené lidi a Tomáš Klus s nimi spolupracuje. No na to, že byla postižená, to docela šlo. Samotný koncert, který začal v osm byl....... k neuvěření. Kompletně všechny písničky jsem zpívala taky XD, možná falešně, ale komu to vadí? Nejlepší byly Klusovy improvizace, uprostřed písničky kapela hraje, nad zahradou lítá rogalo a on zpívá : A protože je tafy tolik optimistů, tak pozdravíme támhle toho rogalistu :D:D Dobrej byl taky tenhle vstup do programu : " Víte, já strašně rád platim daně. Já se vždycky nemůžu dočkat toho jara. Vy taky ne? No chtěl bych Vás ujistit, že naše peníze jdou na správnou věc. My teď hodně jezdíme po D1ičce a ona jak je teď ve stavu opravování, tak oba dva dělníci, co jsme tam potkali makali jako šrouby" XD :D XD A jaká že píanička se mi líbila nejvíc? No všechny. To se nedá takhle říct. Všechny byli hezký! Ale pro mě byla nejlepší moje oblíbená LeHomole, Nina, Sybila nebo Přičichnutí alergikovo :) Ty mám nejradši. Záleží na stylu a na náladě. Když se potřebuju vybrečet pustím si Ninu, když jsem v dobré náladě poslouchám Lehomole. Taky si pouštíte písničky podle nálad?

 

 

A tady pár odkazů na videa z Třeboně :D 

www.youtube.com/watch?v=aJ6_UvdDvBk

www.youtube.com/watch?v=KfJ9eDbX1WQ

www.youtube.com/watch?v=Kz_gAgp_LDw

www.youtube.com/watch?v=gWfFUh7U7WY

www.youtube.com/watch?v=l8ktDgom2Mc

www.youtube.com/watch?v=ZtOdmXDlXPc

 

Komentáře

_

Lory | 05.09.2013

Taky ho zrovna nezbožňuju, ale musím uznat, že má pěkný a celkem pravdivý písničky :) Nepochlubila ses, tak to je dobře že se ti tam líbilo :)

.

Faith | 02.09.2013

No, já ho nemusím vůbec ale hlavně že sis to užila :)

Tomáš...

Jane Rose / SBéčko <3 / | 19.08.2013

Já Tomáše Kluse moc nemusím :( ale hlavně že se ti koncert líbil :)

Re: Tomáš...

Dájja | 19.08.2013

Jak si psala v minulém článku, každý ma jiný vkus :)

Přidat nový příspěvek