Víkend

13.10.2013 18:05

Ahojky,

 jak se máte? Přes víkend jsem nic nenapsala, tak to chci napravit a napíšu takové " My Diary"

 

V pátek jsem původně měla mít trénink golfu,ale strašně lilo, takže golf odpad. Docela mě to mrzelo. Na golf jsem se dal náhodou, kvůli tomu, že mamky kamarádi vlastní golfové hřiště a mamka nás přihlásila na kurzy. Docela mi to šlo, odpálila jsem míčke 150m daleko. Dobrý ne?

Jinak v sobotu jsem se musela učit. jelikož všechny učitelky se úplně zbláznili. Hkavně ta na přírodku. Asi 150 druhů ryb máme umět rozpoznat. Jako je v pohodě. Shit you!!! Plus děják, aj, chemie, zemák, němčina...Prostě hrozný!

Večer jsem sledovala Sherlocka, sice po hádce s bráchou, jenž chtěl mermomocí koukat na Kocoura v Botách ( Proti Sherlockovi se může nějakej zrzavej kocour jít...) No bylo to hustý. Zvlášť konec! Chudák Benedict skočil ze střechy!!! Nakonec byla scéna Watsona, jak stojí u jeho hrobu. Odchází a zjevil se tam... SHERLOCK!!! Ještě že BBC dotočila další díly!!! Očekávejte brzo článek!!!

 

Koupili jsem si auto! Forda Focuse! A je akce, že když si dobře tipneš, kolik bude mít Facebooková stránka Fordu ČR zítra v 15:00 liků a budeš  mezi třema, jejichž tip byl nejblížš, vyhraješ 100 000 KČ! Tipli jsme s mamkou, že to bude 45 532. Zatim je to jen 45 496!!! No tak uvidíme...:D

 

Jinak dneska už asi nic nepřidám. Ale zítra nebo pozítří očekávejte článek o mém milovaném Sherlockovi! Jo, to jsem ještě chtěla. Víte, že Benedict Cumberbatch je nejvíc sexy osobnost Velké Británii!!! Tak, to byla takován perlička. Tak zatím ahojky!!!

Komentáře

^_^

Lory, lory-universe.blog.cz | 14.10.2013

Já jsem věděla už dřív, že hraješ golf, i když mě osobně tenhle sport nikdy nelákal... nejde ani tak o to, že by mě to nebavilo, ale spíš, že bych se taky vůbec nemusela do toho zatracenýho míčku trefit :D Jo a mimochodem... asi dostanu alergii na ryby :D

Víkend

Jane Rose / SBéčko <3 / | 14.10.2013

Já o golfu vím jen že se musíš trefit holí do důlku :D na Sherloka se nedívám :( to já se dívala ze synovcem na Kocoura :D

:OO

Faith | 13.10.2013

150 metrů?? :O Tak to bych nikdy nedala :O musíš v tom být fakt dobrá :) No jo no to učení -_- Já na to jakože už kašlu no, ale tak :D Držím pěsti s tou akcí :)) Na ten článek o Sherlockovi se hodně těším, protože jsem s tím nikdy žádnej film neviděla ani nic takového.. jakože já nemám ráda detektivky, ale bude fajn když budu mít přehled :) Hodně štěstí při písemkách!! ^^ :)

Re: :OO

Dájja | 13.10.2013

Díky. No, to víš, já detektivky zbožňuju. Agatha Christie nebo Arthur Conan Doyle, to je moje. :D Na učenì taky kašlu, když chce abysme to uměli, tak ať nám to vysvětlí nějak polopatě, jako laikovi. Ne že žralok má plakoidní šupiny, což vůbec netušim co je, a konec, tečka. Já bych jí teda stejně neposlouchala jo, ale stejně se podle mè takhle neučí:D

Přidat nový příspěvek