Vánoce

31.10.2013 18:43

Vánoce jsou za dveřmi!

 Dneska jsem se ráno koukla do kalendáře a zjistila jsem to!!! už se mooc těším, ani né tak na dárky ( i když, co si budeme řikat...), ale spíš na tu atmosféru! Všude je klid a mír. I když my se vždycky s mamkou pohádáme u pečení cukroví XD:D Letos si chci nějak hezky vyzdobit pokoj, aby to bylo takový........hezký:D:D:D Pak se taky těšim na to, jak máme před Vánocema tzv. "Třídní Vánoce". Prostě si rozdáváme dárky ve třídě. Minulej rok někdo přines stromeček, my pod něj daly dárky a ...bylo veselo XD:D Prostě...už se nemůžu dočkat!!!

Taky dneska s kamarádkama přišla řeč na to, jestli už sme si "napsali Ježíškovi". No, já do dneška ne a tak to chci napravit. Takže tady takový můj online dopis Ježíškovi:

 

Milý Ježíšku,

jestli si přečteš tenhle dopis, jakože doufám ano, tak ti předem moc děkuju za má splněná přání.

Chtěla bych ti napsat, cio bych si přála k Vánocům. Napíšu asi jen ty hmotné dárky, protože ty nehmotné, jako třeba, aby se naše učitelky uklidnily, abych chodila s jednim klukem nebo aby se muj bratr dal do normálu a nevyváděl kraviny, my asi nesplníš, to si musim vydobít sama:D

Takže, dost řečí a tady ty dárky:

  • CD Midnight Memories od One Direction
  • CD inzerát od Kryštofa
  • CD Čauki Mňauki od Nightwork
  • Knihu Šifra Mistra Leonarda od Dana Browna
  • Návleky, nejlépe černé
  • Cestovní tašku ( abych měla s čim jet na lyžák)
  • Lyžařskou bundu ( abych se tam měla do čeho obléct)
  • Plakát London ( jeden takovej krásnej mají v Bauhausu, tak  abys věděl, kam pro něj)
  • Něco hezkýho na sebe ( prosím hlavně  né růžovýho)
  • DVD Až na konec světa ( série od BBC, v posledné době na těhle sériich ulítávám)
  • DVD Zahřívací kolo

Tak, milý Ježíšku, to už je všecno.

Děkuju za splněná přání,

Dájja

 

 

 

Tak to byl můj dopis Ježíškovi. A co vy, taky už se těšíte na Vánoce?

 

 

Komentáře

:D

Dájja | 01.11.2013

No, prince na bílym koni bych vyměnila asi za tohle všechno, ale musel by to být konkrétní princ XD Lory, pokud jde o tebe, tak ty se klidni uskromni XD Pravda, bude to perfect...

:O!

Faith | 01.11.2013

Jasně že se těším pro Boha! :D Konečně nejsem jediná, která veřejně přiznává, že Vánoce už budou brzo :D Všechno bude tak perfect ♥

Dudlajdá :D

Jane Rose / SBéčko <3 / | 31.10.2013

Já mám vánoce ráda :) i když mě začíná lézt na nervy to že všude už blbnou s vánočním šílenstvím v říjnu :( jinak seš fakt skromný děvče :) mě by stačil jen princ na býlím koni :D

***

Lory, lory-universe.blog.cz | 31.10.2013

Tak koukám, že jsem se nemusela tak uskromňovat, když vidím tebe :D Já si napsala jen o Hybrit Theory, Meteoru a Living Things, koukám, že bych tam mohla ještě přihodit Minutes To Midnight a Thousand Suns, možná do závorky ještě Recharged a možná pár plakátů, by jsme se vyrovnaly my dvě :DD

Přidat nový příspěvek