Římané útočí!!!

11.06.2013 16:28

 

Skládání  básniček nás včera s Lory tolikráte nadchlo, že jsme se neudržely a o ájině složili další! Tentokrát byl název Roman invasion. Znovu upozorňuji, že to nedává smysl, ale zase pro pobavení by to mohlo jít co myslíte?

V Římě se všichni opili

a pak se jenom divili

Že na ně jdou Galové

v ruce drží skopové

Když Římané vystřízlivěli

Galové už vyhrávali

Římané se vzchopili

a milé Galy opili

Galové se kymácejí

Římané je utrácejí

Římané toho mají dost

ke Gálii vybudují most

Až to bude hotové,

maso bude libové

Na Galech si pošmákneme

dobré víno nalijeme

Zase budem ožralí,

než nás někdo nezradí

Spartakus už na nás táhne,

fuj ten ale páchne

Komentáře

Diplomek

Jane Rose / SBéčko <3 / | 12.06.2013

Zlatíčko máš u mě diplomek :) snad se ti bude líbit? Zatím pa.

Re: Diplomek

Dájja | 19.06.2013

Je překráááááásnej děkujiii!!!!

Básnička

Jane Rose / SBéčko <3 / | 12.06.2013

Wooow skvělá básnička :D

What?

Lory, nej-filmy-a-herci-sveta.webnode.cz | 11.06.2013

Milá slečno,
já jsem si o vás myslela, že mě už dostatečně znáte, ale jak tak to vidím, asi jsem se zmýlila, protože všechno na čem se podílím já, dává vždycky smysl! xD

Přidat nový příspěvek