Půlnoční vzpomínky

07.10.2013 19:19

Midnight memories - Půlnoční vzpomínky. Kdo ještě nikdy nezabrousil na žebříčky britských hitparád, nepochopí, o čem to tu hodlám psát. Tento článek bude věnován 1D a jejich novému albu s názvem....Jak jinak než Midnight memories.

Osobně si myslím, že tenhle název z ní jaksi nejlíp z trojice Upp All Night, Take Me Home a Midnight Memories :D A dokonce i v překladu! :D I když by se nedalo říct, že nejsem vzhůru celou noc:D

No ale pojďme k písničkám:D      

                  - Best song ever!!!- Co jiného dodat než...ABSOLUTNÍ PECKA!!!!!! Oficiální klip od VEVO úplně úžasnej. Jak tam hrajou kluci každej dvoj roli!!! Liam jako gay-choreograf a Harry jako Marcel by se ještě dali poznat. Ale Niall a Luis, kdo neviděl klip TADY, nepochopí, o čem mluvim. Nejsou k poznání.  A Zayn jako cituji, The sexy assistent mě teda dostal:D

                  -Midnight memories aneb Just can´t let her go- video máte TADY

                    -Diana- Název písničky je hustej. Někde ( myslím, že to byli karaoketexty) jsem si přečetla, že píseň je věnována všem Directionerkám, kteří trpí sebepoškozováním (což já teda rozhodně nejsem, ale stejně, neni to od nich hezký?), píseň se jmenuje Diana, protože princezna Diana trpěla depresemi a Niall tenhle song složil úplně sám!!!! Dobře on!!! Niallle , jen tak dál!!!

                    - Don´t let me go- A teď se podržte, protože tenhle song nazpíval HARRY úplně sááám!!!!!! A je naprosto úžasnej!!!!! Ověřit si to můžete TADY. Vedle máte překlad, pořád tam je ´Cause I´m tired of feeling alone - protože jsem unavený z pocitu samoty. A na konci : ´Cause I´m tired of sleeping alone - Protože jsem unavený spát sám!!! Taky dobrý!!!

 

 

To jsou zatím všechny písničky, ale bude jich určo víc, takže očekávejte články!!!!

Dájja

Komentáře

Boyband

Jane Rose / SBéčko <3 / | 08.10.2013

Já nejsem moc velká fanynka 1D ale nejsou špatní :) víc z těch nových boybandů mám radši The Wanted... jinak jsem věrná Backstreet Boys <3

Re: Boyband

Dája | 09.10.2013

Ty a Backstreet Boys to je láska na celý život.:D Jinak The Wanted taky občas poslouchám...:)

-

Faith | 08.10.2013

Já 1D nemám ráda, příjdou mi až moc komerční. Ale tak písnička Best song ever je chytlavá a článek se četl moc hezky :))

Re: -

Dájja | 08.10.2013

věř, že takových conemají rádi D se najdou ještě miliony! to je prostě otázka názoru:D Ale díky,za pochvalu:D

Re: Re: -

Lory, lory-universe.blog.cz | 09.10.2013

Já patřím k nim :D
Jsem zapřísáhlej Soldier a tyhle dva žánry se navzájem moc nemusí :D

Re: Re: Re: -

Dájja | 09.10.2013

No, to nemusí:D

Přidat nový příspěvek