Problém

14.10.2013 19:29

Mám problém, byla jsem v půlce úžasného článku o Sherlockovi a najednou bum bác, pif, paf, zmizelo mi to. Hodně mě to naštvalo, takže lidičkové sorry, ale článek bude až zítra. Ale, jako takovou malou ochutnávku vám tu dám aspoň nějaký ten obrázek...

Tenhle prostě vystihuje děj...

Tenhle jsem si vygooglila! Překrásnej pro mě hned ze dvou důvodů
a) Hraju na housle
b) I am Cumberbatches...:D
 
 
Kdo neviděl, nepochopí....
 
 
 
Tím se svámi pro dnešek loučím a modlete se, aby mi to příště vyšlo a já konečně nějaký článek uveřejnila, jelikož se mi to stalo již dvakrát.....
 
 
Bye, bye my dears...

 

Komentáře

MitAtteksApef mydayHallum fliessyIrresk 18217</Subject1>

Blomoriouro | 03.03.2014




MitAtteksApef mydayHallum fliessyIrresk 67271</Subject1>

Blomoriouro | 03.03.2014




Lululemon Canada Sale29506

asswordwl | 22.10.2013


Music

Jane Rose / SBéčko <3 / | 18.10.2013

Tak to by bylo supér :) dole ve stránce v článku mám video s jejich posledním albem tak si ho můžeš poslechnout, já jsem se do něj zamilovala na první poslech <3

Grrr

Dájja | 17.10.2013

Nevím, jestli je to mnou nebo mým počítačem (asi obojím), ale dnres se my to stalo znovu...:(

Aw

Lory, lory-universe.blog.cz | 15.10.2013

Tohle se mi stalo před týdnem asi 10x když jsem psala článek o sobě... spletla jsem si asi pětkrát tlačítko - nevím jak se odborně jmenuje - na mazání a enter a tak se mi to prostě všechno... po**alo :/ Já myslela, že budu vraždit :D

To já znám :(

Jane Rose / SBéčko <3 / | 15.10.2013

I mě se tohle občas stane a to bych se zcvokla :X pěkná fotka :)

)

Faith | 14.10.2013

Snad ti to příště výjde :) Nemálo by mě to naštvalo :D :/ Jinak - Neviděla jsem, nepochopím :D bohužel :D

Přidat nový příspěvek