Omluva, oslava ... :D

14.08.2013 19:52

Lidičkové moji milí zlatí. Slibovala jsem v pondělí článek, ale... Já jsem měla ve čtvrtek narozeniny, celý víkend se to tak nějak slavilo a v pondělí k nám přijely na oslavu kamarádky. Původně nás mělo být sedm, ale nakonec dorazili jen dvě( mezi nimi i Lory , za což jsem jí moc vděčná) Oslava se vydařila, ale já jsem byla potom moc unavená, že jsem nějak neměla sílu to napsat. A včera no, popravdě,ale nesmíte se na mě zlobit :), já na to zapoměla. ... Tydle ty všechny okolnosti vedly k tomu, že Vám článek píšu až dnes. Tak doufám,že mi to "malé zpoždění" odpustíte :).

Jak už jsem řekla, v pondělí se u nás konala oslava mých 13. narozenin. Já jsem si to tedy užila,a doufám že ostatní taky. :D

halenka.JPG

No tohle vlastně nebyl ani tak moc dárek. Tahle halenka se mi moc líbila v jednom obchoďáku ve Francii. A když jsem zjistila, že stojí jen 7 euro. No nekupte to!!!

batoh celý.JPG

No jo, já vím, školní baťoh, asi není zrovna dárek, který by si přáli lidi k narozeninám, ale praktický je XD Mamka mi nutila nějakej červenej . Ale mě se tenhle líbil. Černá se neumaže a ten žlutej zip dělá hezkou ozdobu :D

batoh, ptačí pohled.JPG

Tady z ptačího pohledu...

džíny.JPG

Tyhle džíny jsem dostala od babičky. Pravda, vybrala jsem si je sama jo ...Mě se líbí ty světlý skvrny a ty kšandy nemaj chybu :D

houpačka celá.JPG

Houpačka je od Lory. Ještě jednou děkuju :) Už vidím, jak mi visí v pokojíčku přes zimu a v létě někde hooodně vysoko na stromě :D

náramek 1.D.JPG

Tenhle náramek, ručně dělaný a taky od Lory, se mi strašně moc líbí. No jo, na tuhle kapelu holt nikdo nemá. Teda aspoň u mě  :)

myš.JPG

Fotka se mi moc nepovedla, ale ta myška je slaďoučkááá!!! A čokoládová. :D:)Dárek od další kámošky. Ještě jsem od ní dostala náušnice, ale nějak se mi je nepovedlo vyfotit :(

parfém.JPG

Tahle voňavka Christina Aquilera, je taky od kámošky. Kiki, jestli tohle čteš, tak ješt jednou moooc díky :D

šaty.JPG

Tyhle šatičky jsou taky od babičky. Vybrala jsem si je teda sama, jelikož se mi strašně moooc líbily. Jak se říká: " V jednoduchosti je krása" Hmm... to je divný, dneska nějak srším příslovími :D

 

Tuhle trojici trik jsem, dostala od mamky, tety a babičky. Nejvíc se mi líbí to fialové s papouškama, je na zavazování. :D

obrázky.trika.png

Zrada, vně.JPG

A tuhle knížku mám od strejdy s tetou. Už se těším, až si to přečtu. Je to nějaký horor. Hned na začátku tam zavraždí nějakou holku. je to na motivy skutečné události. Brrr...

 

No a to je všechno :D Já jsem se svými narozeninami veelmi spokojená.:D Už se tším na další XD Ne, dělám si srandu, ještě mám svátek XDXDXD :D

 

 

Komentáře

Happy Birthday :)

Jane Rose / SBéčko <3 / | 14.08.2013

Wooow tak to jsi dostala hodně dárečků :)

Re: Happy Birthday :)

Dájja | 14.08.2013

Nevím, jeslti jsem byla tak hodná? KAždopádn to byly mimořádně bohaté narozeniny :D

No jo

Lory, nej-filmy-a-herci-sveta.webnode.cz | 14.08.2013

Mě se bohužel nezobrazila ani jedna fotka :( Mno, nevadí...
By jeden neřek, jakou ti udělá radost houpačka a hlavně, co všechno s ní dokážem vymyslet :D :D
A promiň, ale LINKIN PARK v dnešním světě, NEMÁ KONKURENCI!!!! 1D??? :( Linkin Park!!! :D :D
A to já jsem ráda, že jsem přišla!!! :)

Re: No jo

Dájja | 14.08.2013

M se zobrazí všechny, je to divný :( Houpačka, ani nevíš, jak dlouho jsem si takovou přála:D

One direction jednoznačně :D

Re: Re: No jo

Lory | 15.08.2013

LINKIN PARK

Přidat nový příspěvek