Omluva a dovolená

05.09.2013 19:36

 

Ahoj,

píše se 5. září a já mám pro vás hned několik zpráv:

Tak za prvé: Chtěla bych se vám omluvit, že jsem tu dlouho nebyla. Ale to víte, na začátku roku je to vždycky komplikovanější než normálně, tak prosím pochopte, že jsem si nenašla čas na články :)

Za druhé: Jedu na dovolenou. Jedu si užít odpočinku do Alp a vrátím se až někdy okolo 16. září. A tak vás chci mimo jiné taky poprosit, aby jste mě vynechali ze všech kontrol affs a podobně a hlavně si mě prosím nemazali. Už se na vás moc těším a zatím bye bye! :)

 

Tenhle článek nepsala adminka, ale dočasně spíš taková poloadminka.

Věčina z vás mě má v affs, jmenuju se Lory a kamarádka Dájja mě poprosila, abych napsala tento článek, protože ona už to nestihne a po dobu její nepřítomnosti se starala o blog. Nové články přidávat asi moc nebudu, nechci tady na tomhle blogu narušovat režim a systémy, které v tom Dájja má, navíc mám dost práce z vlastním blogem, takže se budu starat spíš o takovéty maličkosti a aktualizace, které jsou na blogu potřeba, jako je třeba vyměnění odkazů pro hlasování a tak podobně. :)

Tak to bude asi tak pro přehled všechno. Ještě bych chtěla vzkázat tobě Dájjo, abys sis užila pěknou dovolenou, sice bych byla radši, kdybys seděla v lavici vedle mě, ale budu to tam muset nějak přežít :D Snad se nebude psát tolik testů :D

 

Komentáře

:)

Faith | 13.09.2013

Snad ty dva blogy budeš zvládat :))

Dovolená...

Jane Rose / SBéčko <3 / | 06.09.2013

Tak si to Zlatíčko v Alpách užíi :) Lory bude určitě skvělý záskok :)

ever-say-never.blog.cz

Wendy(SB) | 06.09.2013

Končím s blogem, ještě dnes bude smazán. Kdybych si náhodou založila nový, myslím, že bych ti určitě napsala. Sorry..
Wendy xx

Přidat nový příspěvek