Můj Sen

01.06.2013 16:00

Občas se mi zdají fáákt hodně divný sny. Možná to bude tím že jsem divná celá. No nevím. Každopádně se mi ve čtvrtek zdál jeden z nejdivnějších snů, který jsem si nedokázala nijak vysvětlit. A to se říká,že všechny sny mají nějaký poselství. No, když jsem ho vyprávěla ve škole, řekli mi ať ho dám sem, a tak je tu:

 

Normálně, jako každé ráno, čekám na kamarádky v šatně. Najednou dvě z nich přijdou a za  ruku vedou takovou malou roztomilou holčičku. Vyprávějí mi, jak k ní přišly. Prý viděli na obloze létat ptáka, když pták roztáhnul křídla, vyletěly z nich ryby, když je zatáhnul, ryby zase zaletěli. Jedna ryby prý spadla a Terka(kamarádka) jí chytla a z ryby se vyklubala tahle holčička. Jenže to není všechno. Holčičku jsme vzali a dali jí naší třídní učitelce,která řekla, že se o ní postará. Jenže pak přišla s tím, že holčička vyjí celou ledničku, ať si ji necháme. Tak jsme se po vyučování chystali ji vzít ke mně domů, jenže ona se nám na točivých schodech (které v naší škole vůbec nejsou) vzdálila a my jí nemohly dohonit. Utekla pryč. Najednou přiletěl ten pták, z holčičky se stala zase ryba a vlétla do ptáka. Pak spadla další ryba, tentokrát se z ní vyklubala velryba, akorát se jí na souší asi nelíbilo, a tak vlétla zpátky do ptáka. Nakonec pták přistál A ZMĚNIL SE NA LORY (moje AFFS a kamarádka)

 

Tenhle sen mohl mít jediné poselství. A to šetrně mi vzdělit, že jsem se zbláznila, jako kdybych to sama moc dobře nevěděla.

Komentáře

Jakože já?

Lory nej-filmy-a-herci-sveta.webnode.cz | 01.06.2013

Víš, já měla za svůj život už dost přezdívek, ale... ptákem s rybama v křídlech mě ještě nikdo opravdu nikdy nikdo nenazval xD

Přidat nový příspěvek