Liebster Blog Award

22.10.2013 20:08

Liebstet Blog Award je věc, kterou jsem vlastně až do dneška neznala! Dneska jsem jí našla na blogu Xanyi , která nominovala Lory , která nominovala mě! Díky Lory! Nevim, jakej chytrej tenhle projekt vymyslel, ale je to poměrně chytlavý!

 

O co vlastně jde?

Když se chcete zúčastnit, musíte:

  • V první řadě být někým nominován
  • Říct 10 věcí o sobě
  • Odpovědět na 10 otázek, které vám položil/a bloger/ka, jíž jste byli nominováni
  • Vymyslet 10 otázek pro ty, které budete nominovat
  • Nominovat 5 blogerů, kteří mají méně jak 200 pravidelných čtenářů
  • Informovat blogery o tom, že jste je nominovali

Ten things about me

  • Když vidím nějaký film tak se vždy zamiluju do záporáka:D Bohužel, i v životě se zatím z mých velkých lásek vyklubali idioti:D
  •  Jsem extrovert! A velký extrovert! Miluju, když se mohu předvádět! Možná proto chodím na dramatický kroužek!
  • Mám velmi originální oči! Celé modré s hnědou tečkou uprostřed! Ještě jsem nepotkala nikoho, kdo by měl něco podobného!
  • Nemám ráda lidi, kteří se vychloubají, nebo kteří říkají, že umí něco, co vůbec neumí! Ty nesnáším!!!
  • Umím kouzlit! Né teda hodně, ale jsem schopná rozhýbat vodu v hrnci, nebo pomocí přívěsku zjistit, co mě čeká!
  • Nezapřu své sluneční znamení - Lva! Vše, co se o tomto znamení říká, jakoby se říkalo o mě!
  • Většinou jsem hodná, pomůžu, poradím, ale když mě někdo fakt hodně naštve, něčím hoodně urazí tak se neznám a ten člověk by se měl klidit z mého dosahu!
  • Všechny mé nejlepší kamarádky byly a jsou Váhy!
  • Nejradši piju čistou vodu z vodovodu!
  • Miluju dušenou zeleninu, špenát a brokolici!!!
A pozor, to by do mě nikdo neřekl : JSEM BLOGGER!!!!!
 
 
Otázky,na které se mě ptá Lory
 
Existuje někdo, pro koho bys dokázala umřít?
Umřít? Za svou rodinu bych se určitě prala do ztrhání kůže. A kdy by šlo fakt hodně do tuhýho, asi bych za ně život položila. Hlavně by záleželo na okolnostech! Pokud by se jen například brácha s někým nepohodl ve škole, samozřejmě bych ho bránila a ten člověk by se mě měl bát, pokud normálně uvažuje, ale život bych za to nedala! Pokud by ovšem vypukla 3. Světová, nebo něco podobnýho a já mohla svým životem zachránit rodinu či lidsto, tak bych to nejspíš udělala!
 
Důvod, kvůli kterému ses dala k blogu?
Zkusila jsem to, když s tím začala kámoška Lory a od té chvíle mě  to chytlo a ještě nepustilo!!!
 
Máš nějaký životní sen?
Podle mě každý má a já nejsem vyjímkou! Ale mám hodně variant svého snu! Co se nemění, je životní partner , velká rodina plná dětí, trvalé bydliště v mé rodné vísce a chata někde u Londýna! Pokud jde o povolání, v tom se mé sny liší! Jedno mé já by chtělo být profeionální herečkou s angažmá v Národním Divadle, druhé já by chtělo být vynikající právnička, která by se  u soudu rvala za své svěřence, třetí já by chtělo být žurnalistkou, nejlépe šefredaktorkou Vogue a čtvté já se vidí jako PR manager nějaké velké firmy, třeba Apllu!!!
 
Jaké je tvé oblíbené místo?
Záleží na situaci! pokud mě někdo naštve, zamknu se v pokoji, pustím hudbu, schoulím se do klubíčka a přaemýšlím o hezkých věcech! Když mě bolí hlava a při všech jiných situacích si vylezu někde v přírodě na nějaký strom, nejlépe aby byl poblíž průzračného bublajícího potůčku!!!
 
Věříš v nadpřirozeno anebo, jestli jsme ve Vesmíru samy?
Věřím v oboje! Určitě existuje nějaká síla, která mi napovídá, co mám dělat!!! A že by jsme byli ve Vesmíru samy? Určitě ne! Vždyť já sama jsem nefalšovaný mimoň:D
 
Zažila jsi někdy šikanu, nebo něco podobného?
Ne a snad ani nezažiju. V kolektivu jsem spíše oblíbená ( řikam, pravý Lev)
 
Máš nějakého dětského idola ? A současného idola?
Jasně!!! Mým dětským idolem bude do smrti Ferda Mravenec - práce všeho druhu!!! Takovej šikula se přece jen tak nenajde! A součansý idol? Každá holka v mém věku někoho takového má! Každý zná takovéto teenegerské pobláznění! Já jich mám hodně! Od zpěváků až k hercům!!! Příkladem za všechny může být Benedict Cumberbatch!!!
 
Bez čeho si neumíš představit svůj život?
Rozhodně bez přátel a rodiny! Bez nich by to prostě nešlo, nebyla bych to já!!! Samozřejmě, pak jsou tu i materiální věci, jako internet atd. Ale bez těch bych to i přežila!!!
 
Uvažovala jsi někdy o sebevraždě, drogáh a podobně?
Ne a doufám, že ani nebudu! Někdo, ať už to byla Matka příroda, Bůh či jen moji rodiče, měl vážný důvod k tomu mi dát život, tak proč bych takovým darem plýtvala?
 
Máš nějakou oblíbenou pohádku z dětství?
Jasně, vedle již zmíněného Ferdy Mravence to byl taky nesmrtelný Krteček?
 
 
Mé otázky
  • Věříš v něco?
  • Jak si představuješ ideální život?
  • Bude tu lidstvo věčně nebo nás nahradí nějaké jiné, vyvinutější bytosti?
  • Kdyby ses měla rozhodnou mezi opravdu hooodně velkým trapasem, který by ti nadosmrti zničil reputaci a okamžitou ztrátou života, co by sis vybrala?
  • Máš někoho, komu by ses mohla svěřit úplně se vším? Kdo by tě vzal k sobě, kdybys potřebovala?
  • Žila bys raději v ČR nebo někde v zahraničí?
  • Máš radši rostliny nebo zvířata?
  • Co  si myslíš o anorexii?
  • Kdybys mohla jít k volbám a volit úplně kohokoliv, koho bys chtěla, kdo by to byl? / Úplně kohokoliv, žádného politika atd. prostě kohokoliv/
  • Žila bys radši v chudobě, ale poctivá nebo v bohatství, ale za cenu toho, že bys kradla, podváděka atd.?

 

 

Blogeři mnou nominovaní

Vybírala jsem tak, že jsem si najela na stránku mých AFFS, zavřela oči, chvíli přejížděla myší sem a tam, pak zastavila, otevřela oči a ten, kdo mi padl první do oka je napsaný níže:

Komentáře

Анонимные связи в течение телеграм

Antoniawew | 19.04.2024

Анкеты девчат и парней онлайн, в течение телеграм канале @wanowes

центр дезинсекции x440v

Debralierb | 18.04.2024

Руководство (а) также кадровый состав[задавать тон | поправлять код]

центр дезинсекции e767x

RyanAgent | 18.04.2024

Все инсектициды владеют третий также четвертый племя тяжести. Они разрешены к употребления в квартирных комнатах. Всегда есть вещества без духа импортных и еще русских производителей. Желание клиента во выборе снадобья принимаем во внимание.

заказать дезинфекцию d660n

MichelleSaw | 18.04.2024

Здравствуйте! Хотела отбарабанить спасибоПодробнее… по (по грибы) вашу вещь!Надеюсь, ась? через обязательства разделывать страсть достанется!))) Елена, Москва

служба дезинсекции h937k

Irenecauts | 18.04.2024

заказать дезинсекцию на нашей санэпидемстанции только и остается круглыми сутками! Мы снесемся не без; вами в течение 5-10 секунд посланном вашей заказы чтоб детализовать весь век составляющей равным образом конкретизировать стоимость.

Aloha, i am write about your prices

RobertUsege | 18.04.2024

Sveiki, es gribēju zināt savu cenu.

Анонимные лапа на телеграм

Antoniawew | 18.04.2024

Анкеты женщин (а) также парней он-лайн, в телеграм канале @wanowes

Hi writing about your the price

RobertUsege | 15.04.2024

Ողջույն, ես ուզում էի իմանալ ձեր գինը.

Hi i am writing about prices

RobertUsege | 14.04.2024

Γεια σου, ήθελα να μάθω την τιμή σας.

Hi i am writing about your the prices

RobertUsege | 11.04.2024

Hi, მინდოდა ვიცოდე თქვენი ფასი.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek