Jane Rose- my-club.blog.cz

26.08.2013 14:55

Jako druhá chtěla ode mne ohodnotit blog JAne rose s jejím blogem/clubem my-club.blog.cz. Jane Rose, tady máš hodnocení...

 

 

1) První dojem

Máš moc hezký layout, návštěvníka to upoutá, tedy hlavně návštěvníky ženského pohlaví. Mě se to líbí takže 10/10 bodů

2)Menu

Menu máš hezky a přehledně rozdělené. Je hezké, jak něco odděluješ takovým tím kytičkovým oddělovačem a něco tím ornamentem. Menu je hezké takže 10/10 bodů

3)Přehlednost

Menu máš obvykle po levé straně a já se na tvém blogu (troufám si říct) doccela dobře orientuju. 10/10 bodů

4)Články

tvoje články se povětšinou skládají z aktualit o Backstreet boys, deníčku a občas nějakém tom tématu týdne. Všechno je v pohodě, ale k těm obrázkům Backstreet boys bys mohla přidat pár slůvek -> 9/10 bodů

5)Design

Design se mi líbí, ale na konci už by nemusel být pod nápisem GOODBYE  oddělovač se srdíčkem, už tahle je toho tam dost, ale přesto 10/10 bodů

6) Aktivita

Aktivní jsi dost a i dost obíháš, takže 10/10 bodů

7) Návštěvnost

Návštěvnost se pohybuje mezi  cca 60-80 návštěvami za týden. To je podle mně dobrý. Navíc na toplist se podle mně nedá spoléhat. Mě například píše úplně jiná čísla než co my píše program, který tohle sleduje. Takže 10/10 bodů

 

Celkem jsi získala 69 z 70 bodů. Gratuluju, to je na jedničku.

Takže máš ode mně diplomek a 3 měsíční reklamu u mě, tzn. do 26.11.2013.

Tady máš diplomek:

Doufám, že se ti diplomek i hodnocení líbí. Já bych na tohle hodnocení byla pyšná :) Jinak, je to jen můj názor :D

Komentáře

Děkuju moooc

Jane Rose / SBéčko <3 / | 29.08.2013

Zlatíčko děkuju moooc... ani jsem nečekala že dopadnu tak dobře, hlavně v článkách a aktivitě protože ted jsem měla na blog minimum času :( tak jsem přidávala články horko těžko a vůbec jsem neobíhala!!! Ten diplomek je moc krásný <3 zítra nebo pozítří si dám na blog jak ohodnocení tak i diplomek od tebe ju?

Re: Děkuju moooc

Dájja | 30.08.2013

No, v poslední době, jsi na blog nic moc nepřidávala, ale zase tě obdivuju, žr si většinu prázdnib byla aktivní, to bych já nedokázala. A co se týče diplomu, klidně si ho na blog dej. Jen z toho budu mít radost :D

Přidat nový příspěvek