I am back!!!!

16.09.2013 17:41

                                                                                                           by Dája

 

 

Jsem zpátky!!! Ano, ano, čtete dobře. Vrátila jsem se! Vím, že jsem Vás, čtenáře tohodle blogu, poslední dobou zanedbávala. Minulý týden jsem byla na dovolený v Alpách, zprávu blogu jsem na tu dobu svěřila kamarádce Lory, tak doufám, že Vám s ní bylo dobře. Podle mě, to byla dobrá volba.Lory, moc děkuju, máš to u mě:)

 

Jinak dneska ještě přidám opožděně návštěvnost za srpen:D A možná páč článků do novinek...

 

 

Komentáře

:)

Faith | 21.09.2013

Vítej zpět! :)

Vítej zpátky :)

Jane Rose / SBéčko <3 / | 16.09.2013

Vítej Zlatíčko :) Lory tě skvěle zastoupila <3

Re: Vítej zpátky :)

Dájja | 17.09.2013

To jsem ráda

Přidat nový příspěvek