Hola hola

07.10.2013 17:03

Dlouho  sem na blog kašlala, samozřejmě nedobrovolně a ani do budoucna to nevidim nijak růžově. Sice se budu snažit aspoň obden přidat článek a po večerech se budu snažit aspoň malinko obíhat, ale.....

 

Takže 1.) Jsem se Vám chtěla omluvit! Omlouvám se!!!!:D

2) Jsem udělala pár nových věciček v PF

Mrkněte se:

To jsem dělala do školy na občanku. Máme mít prezentaci o nějaké osobnosti, která nás ovlivnila. Hádejte kdo to asi bude?:D

 

Uhádli jste dobře (předpokládám) je to HARRY <3 :D

Trošku se nepovedlo...

Můj první gif!!! Co vy na něj?:D

A to jsem poprvé dělala filmovou pásku. Myslím, že se my to docela povedlo:D

Nový wallpaper!!!! Trošku moc oříznuté postavy, ale myslím, že to docela jde:D Mám rozdělanou takovou věc. Hodlám si udělat tapetu na plochu se čtyřmi mými nejoblíbenějšími filmy. Tohle je první "kus" :D

Tohle je druhej kousek. Tři mušketýry z roku 2011 jsem viděla poprvé asi před měsícem a ten film mě fakt dostal. Sice je nemožný, aby v tý době lítaly přes kaanál LaManche sem tam vzducholodě, ale fantazii se meze nekladou ...:D Orlando Bloom allias sir Buckingham a Logan Lerman jako D´Artagnan taky neměli chybu!!! Jen doporučuju:D

A takhle to  vypadá dohromady. Mají sice trošku víc protáhlý obličeje, ale to se změní, až k nim přibudou další dva. Já jsem Vám vlastně neřekla jaký což? No to nevadí, dolu dám anketu a tipněte si:DXD

 

Tak doufám, že mě všechny AFFS za tu dobu neopustili a aspoň někdo si to přečte:D

Vaše Dájja

Anketa

Jaké dva filmy dám ještě jako tapetu na moji plochu s Pirátama z Karibiku a Třema Mušketýrama?

Twilight ságu a Star Trek (4)
80%

Star Trek a seriál Sherlock od BBC (1)
20%

Twilight ságu a Nádherné bytosti (0)
0%

Star Trek a Nádherné bytosi (0)
0%

Sherlock a Nádherné bytosti (0)
0%

Twilight ságu a Sherlock (0)
0%

Celkový počet hlasů: 5

Komentáře

Wooow

Jane Rose / SBéčko <3 / | 08.10.2013

Moc pěkný díla :) nejvíc se mi líbí gif One Direction a ty filmový výtvory... nový Tři mušketýři nejsou špatní ale radši mám klasiku!!! Orlando byl mega sexy <3

Re: Wooow

Dájja | 08.10.2013

Díky, u toho gifíku jsem se snažila, aby se ty hvězdičky pohybovaly, ale nepovedlo se, tak snad příště:D

_

Lory, lory-universe.blog.cz | 07.10.2013

Náhodou se ti to všechno moc povedlo, jsem zvědavá na konečnou verzi až budou všechny tři v sobě. Jo a myslím, ýže znám správnou odpověď, že by... Star Trek a seriál Sherlock od BBC? Což? Myslím, že jsem uhodla, pokud tě znám, tak dobře jak myslím xD

Re: _

Dájja | 07.10.2013

Díky za pochvalu. A ano, uhodla jsi dobře :D

Přidat nový příspěvek