Hodnocení blogu-Sammy

21.08.2013 21:06

Takže, jako první se mi na hodnocení blogu přihlásila Sammy se svým blogem twillinght-renesme.blog.cz/

Sammy, tady ti píšu můj názor, ale prosím, je to jen MŮJ názor, když se ti bude líbit, budu ráda, ale když ne, nesmíš si z toho n+ic dělat jasný? Ostatním se to třeba líbit může :)

 

Hodnocení

 

1) První dojem

Jakmile,se nkdo ocitne na tvém blogu, vykoukne na něj zašlá anglická vlajka s nápisem  Welcome to my blog uprostřed. Ta vlajka se mi líbí, je to hezký a když sem na tvém blogu byla poprvé, tak m to dost přilákalo. Ale možná by ta lišta, jež píše, kdo jsi, mohla být zarovnaná doprostřed a jinou barbou, třeba modrou, takhle na tom růžovém podkladu mi to přijde nevýrazné. Ale přesto dostáváš 10/10 bodů

2) Menu

Menu máš po pravé straně, což jsem viděla jen párkrát. chválím. Rozdělěné je to pěkně takže 10/10 bodů.

3)Přehlednost

Menu, jak jsem již psala máš po pravé straněa je pěkně rozdělěné a přehledné. Pod ním máš různý animace a gify. No já bych je asi dala na druhou stranu. Aby je návštěvníci vidli a nemuseli zajíždět až daleko pod články. Ještě pod gify máš archiv článků a aktuální články, ty bych dala taky doprava. Ze stejného důvodu :) 7/10

4) Články

Tvé články se skládají hlavn z obrázků a videi. Nevadí mi to, ale kdybys občas taky něco napsala, bylo by to lepší :) Takže 6,5/10bodů

5) Design

Design máš jednoduchý, modrý prostor a okolo červený pruh, nahoře, jak už jsem psala anglickou vlajku. Pod vlajkou máš ještě různé gify, především s Benedictem Cumberbatchem. Proti tomu nic nemám, mám ho ráda, ale už jich je tam trošku moooc. Přesto 10/10bodů

6)Aktivita

Aktivní jsi. Občas ob pár dní, ale to nevadí. Já taky, takže 10/10bodů.

7) Návštěvnost

No, žádné články o návštvnosti jsem tam nenašla. Ale dole máš gifík, s návštěvností. Od roku 2010 tvůj blog navštívilo 21055 lidiček z ČR a nespočet dalších z dalších zemí. To je dost dobrý. Návíc se mi líbí, jak tam pod tim máš tvůj blog v jiných jazycích. To mě musíš naučit!!! 10/10bodů

 

 Celkem jsi získala 63,5 bodu. To je dobrý výsledek a získáváš 2. místo, tzn. dvouměsíční reklamu na mém blogu a diplomek. Promiň, ale diplomek udělám až zítra dneska jsem strašně unavená.

 

Tak doufám, že s mým hodnocením budeš spokojená :D Doufám, že body mám sečtený správně, matika není zrovna můj oblíbený předmět, tak kdybys zjistila, že mám blbě spočítaný body, tak napiš.

 

 

Komentáře

MELANOSTATINE 5 peptides in comestic.

tcsindustryv | 28.07.2022

MELANOSTATINE 5 PS (peptide in solution) is a biomimetic peptide which inhibits the synthesis of melanin induced by a-MSH and prevents its hyperproduction for a better control over skin tone and age spots. MELANOSTATINE™ 5 does not interfere with the melanocyte’s functions thus it is an ideal skin lightening agent for cosmetic products that inhibits melanogenesis without cytotoxicity. MELANOSTATINE™ 5 shows also clinical efficacy on Asian skin with a significant lightening effect after only 28 days.

Přidat nový příspěvek