Help me, please!!! There are some insect on my house!!!! Put me some insect repellent!!!!

08.10.2013 19:45

Ahojky,

dneska jsem jen na skok, nějak nestíhám :D (už zase), ale prostě se s váma musim podělit o to, co se mi dneska přihodilo:

Šla jsem po škole, jako normálně, domů. Naseedla jsem na autobus a zase z něj vystoupila, jako obvykle:D Všechno bylo O.K, až do té doby, než jsem přišla k nám před barák! Chtěla jsem jít ke dveřím, ale ouha! Všude bylo spousta hmyzu, a já prosím mám z hmyzu strašnou fobii. Pavouci mi nevadí, hadi mi nevadí, ale brouci.....BRRR!!! Kam jsem se jen koukla, všude bylo něco, na hmyz hoodně velkýho.. Najednou se jeden z těch tisícovek hmyzáku proti mě rozletěl. No co byste jste udělali, kdy by na vás mířil abnormálně velkej brouk? Já jsem zdrhla. Zdrhla jsem na nejbližší lavičku se strašnou myšlenkou, že to můžou být nějaký přerostlý vosy! Já chytrá, jsem obešla barák na druhou stranu, kde je vedlejší vchod, v domnění, že ty "vosy" se budou držet na sluníčku. Kdepak. Byli všude: I na dveřích. Ulekla jsem se, že si z našeho krásně oranžového domu udělaly vosy hnízdo!!! Znovu jsem se dala na úprk. Zavolala jsem mamce - bioložce a všchno ji vylíčila. Mamka řekla, ať počkám, že jede domu. Ještě, že jsem si před tim koupila časopis, protože netušim, co bych tam dělala. Sluchátka jsem měla samozřejmě doma! Mamka přijela a zjistila, že ty moje vosy, nejsoou vosy, včely ani jiná havěť, ale normální slunéčka sedmitečná. No normální, hodně přerostlý byli:D Myslela jsem, že dostanu infarkt. Jenže když vidíte, nějakej velkej hmyz, tak, v mém případě, už dál nezkumáte jeho anatomii a do jakého kmenu patří. Nato máme odborníky ( tedy mamku :D) Ještě dlouho jsem se z toho vzpamatovávala a myslím, že to v mé paměti bude uchováno už napořád!!!!:D

Bye, bye:D

Komentáře

:))

Faith | 09.10.2013

My Gosh, já bych umřela :D Hadi mi vadí, z pavouků mám fóbii a brouci? Brrrrr!!!! Tak hlavně, že ti ty berušky nic neudělaly (y) :D Zajímavej zážitek :D

Berušky :D

Jane Rose / SBéčko <3 / | 09.10.2013

Moje máma mi včera taky říkala že viděla venku spoustu berušek...

Re: Berušky :D

Dájja | 09.10.2013

Jo no, dneska to dávaly ve zprávách. Jsou to prý nějaký čínský berušky :) Ty záběry, co tam měli, to byl jen slabej odvar toho, co jsem zažila já :)

Aw

Lory, lory-universe.blog.cz | 08.10.2013

Aw, no tak splíst si vosy a berušky... dobře ty! :D

Re: Aw

Dájja | 08.10.2013

My zrovna s předmetem s názvem přirodoveda moc nevycházime:D

Přidat nový příspěvek