Faith-keepyoureyesclose.blog.cz

26.08.2013 16:07

Třetí na pořadí je Faith a její blog keepyoureyesclose. No tak se do toho dáme:

1) První dojem

Selenu sice moc nemusím, ale to nevadí. Působí to hezky, ani nepřepláceně ani prázdně. Takže 10/10 bodů

2) Menu

Menu máš hezky udělané. Všechno je O.K. 10/10 bodů

3) Přehlednost

Sekcím Crazy a Happy moc nerozumím, névím, co mám kde hledat. 7/10 bodů

4) Články

Články máš dobré, někdy hodně textu, podruhé zas obrázky. Takové "vyvážené" ->10/10 bodů

5)Design

Jak jsem již psala, Selenu moc ráda nemám, ale jinak je to hezký. Ani moc, ani málo. 10/10 bodů

6) Aktivita

No občas bys tam mohla být častěji... ->8/10 bodů

7) Návštěvnost

No žádé články o návštěvnosti jsem u tebe nenašla, ale dle Toplistu a komentářu ti přidávvám 10/10 bodů.

 

Celkem jsi získala 65 bodů. To je skvělý výsledek a stačí na 1.místo. Gratuluju!!!

A tady máč diplomek :

Tak nakonec: je to jen můj názor, a kdyby se ti nelíbil, tak si z toho nic nedělej :D

Komentáře

Yoda!

Lory, nej-filmy-a-herci-sveta.webnode.cz | 01.09.2013

Star Wars! Yodovi to tam sluší, jako vždy :D :D :D

Ohodnocení a...

Jane Rose / SBéčko <3 / | 31.08.2013

Pěkný a spravedlivý ohodnocení :) ten diplomek je nádherný <3 to svoje ohodnocení mám už na blogu :-*

springfairy.blog.cz

Tacere | 31.08.2013

Ahoj,gratuluju ti. Jsi v 2.kole s tvým vybraným filmem. Doufám že postoupíš :)
https://springfairy.blog.cz/1308/2-kolo-sonfilm-zacina#komentare

majas-serials.blog.cz

Jojo | 28.08.2013

Slečná má úplně božský design :)

!! :D

Faith | 27.08.2013

To je krásný diplomek, óch! :D Asi si to dám na tapetu :D Děkuju :) S tvým názorem jsem spokojená :D.. Konec konců já už delší dobu Selenu taky nemusím :D

Re: !! :D

Dája | 28.08.2013

Jsem ráda, že se ti diplom líbí.

Přidat nový příspěvek