Dess Benedict Cumberbatch 01

29.10.2013 20:10

Taááákže,

moji milí,zlatí:D Dneska jsem si trošku hrála s PFSX :) Chtěla jsem udělat svůj layout, jelikvož docela silně uvažuju o přesunutí tohoto blogu na blog.cz:D Dneska jsem se totiž asi hodinu nemohla přihlásit na správu blogu, až nakonec jsem musela vypnout a zase tnova zapnout počítač. A pak jsem si vzpomněla, co se stalo Lory, jak to po ní chtělo peníze na přihlášení, protože měla plnou paměť, či co... No a tak my došlo, že se mi to dřív, nebo pozdějc musí stát taky... Takže jsem se začala "připravovat" a udělala tenhle dess:D Co vy na něj? Je s mým oblíbeným hercem Benedictem Cumberbatchem. I když teda pochybuju, že by šel nastavit...

Komentáře

-

Xanya | 30.10.2013

Myslím,že se nemusíš bát,blog.cz není nic složitého. :D Ale rozhodně nebudeš litovat,určitě má taky svoje mouchy,ale podle mě je to ten nejlepší hosting. Ale nebudu předbíhat,webnode taky není špatný. XD

***

Lory, lory-universe.blog.cz | 30.10.2013

Děláš dobře, že se na to připravuješ dopředu, já byla tenkrát úplně zofalá, když se mi to bloklo :D
Jinak dess je hezký, jen se obávám, že to menu nepujde nastavit :/

Re: ***

Dájja | 30.10.2013

No, to vim taky. Ještě to musim vymakat:D

Dess a blog

Jane Rose / SBéčko <3 / | 29.10.2013

To by bylo supér kdyby ses přidala k nám blogerům na blog.cz :) ten dess se ti povedl... už jsem moc zvědavá jak bude vypadat na blogu :)

Re: Dess a blog

Dájja | 29.10.2013

:D No, nebuď tak hrrr... Nevim, bojim se, že nepochopim, jak se blog.cz ovládá atd. Ale jinak jsem ráda, že se ti dess líbí:D

Re: Re: Dess a blog

Jane Rose / SBéčko <3 / | 30.10.2013

Lory měla z blog.cz strach a dejí to na 1 :) tak nemusíš mít z toho strach.

Re: Re: Re: Dess a blog

Lory, lory-universe.blog.cz | 31.10.2013

To mě dost potěšilo, jsem ráda, jestli si to myslíš ;)

Přidat nový příspěvek