2.DEN- Sobota 6.7.2013

04.07.2013 14:57

Nový den začal. Po půl deváté jsme sešli z našich pokojů dolů, do jídelny kde se měla podávat snídaně. Ale nesmím poznamenat, že jsem si předtím stačila ještě nalakovat nehty :) Hezky, taková žluto-růžová mřížka mi je zdobí, tak kdyby Vás to zajímalo :D. Ale k věci. Snídaně byla dobrá. Švédské stoly. Na různých táccích byla naservírovaná šunka, sýr, salámy. V takových fosích pak byly cereálie, misku jste vložili pod to a zmáčkli čudlík a ono se to samo nasypalo do misky :). V tomhle Rakušany obdivuju, jak dokáži vytvořit nějaký snadný mechanismus na ulehčení práce. Kdežto Čecha by to ani nenapadlo :( . No tak po snídali jsme a následně zabalili to, co jsme stihli za tu noc vykramařit :D Měly jsme dva pokoje. Jeden pro babičku s dědou a druhý pro mě, mamku a bráchu. Jenže... V tom našem pokoji byli dvě postele a palanda!!! Já poté, co jsem z palandy spadla, už nahoru nelezu :D Jenže brácha ještě nespad. Já hold mladší, ještě toho nemá tolil za sebou , co já :D a tudíž je ( někdy) blbější XD No prostě brácha chtěl spát nahoře, což mu mamka rázně zatrhla. A to neměla dělat. Ten brek co vám následoval. To bylo hrozný. Už nikdy nejedu do hotelu s palandou!!! Mamka ale řekla, že když nebude spát dole, sebere mu nějaký nový lego, co dostal za vysvědčení a to byla hned jiná :) Pobalení věcí netrvalo dlouho, a my jsme asi v deset vyjeli. Čekal nás nejtěžší kus cesty. Museli jsme přeject dva velký kopce, protože po dálnici se za tyto tunely a) platí b) tam jsou velký kolony. Z počátku výjezd na první horu, Obertauen, šel. Nahoru jsme sice vyjeli na dvojku, ale vyjeli !!! Dolu to taky šlo, jako možná, že z pohledu řidiče to taková sranda nebyla, ale já si to užívala. Miluju adrenalin :D V údolí mezi těmito dvěma "kopečky" jsme se rozhodli, že si na cestu koupíme preclíky. Prej takový :" Hele, támhle je obchoďák, tak já tam zajedu." " Dědo, to je zahradnictví." To mi připomnělo, jak jsme šli s Lory ( moje AFFS) kupovat propisky do lahůdek. :D Nakonec jsme preclíky koupily až v městečku St. Michael, v obyčejné Bille, zajímavé, že u nás se v Bille preclíky neprodávaj :( Druhý "kopeček", , už byl strmější. Zatáčka tady, zatáčka támhle a šup nahoru. Naštěstí jsme to vyjeli. Dolu to bylo snad ještě horší....ale úspěšně jsme sjeli. Pak jsme se připojili k dálnici a drandili dál. Za nějakou chvíli jsme se zase zastavili. Kolona až kam. Tak jsme si dobrou půlhodinku počkali. Lidi vystupovali z aut. Někteří si dokonce začali házet míčem, skákat přes švihadlo... Prostě spousta Českých, Rakouských, Německých a Holandských aut naplněných až po střechu stála...stála....stála.... a pak se rozjela. Věřili byste, že to způsobila taková trošku větší bouračka. Tak jsme jeli dále. V Lignanu, to jest město, kde bydlíme jsme si spletli kemp se zoo a málem jsme strávili dovolenou mezi opicemi :D. Nakonec jsme náš kemp našli. Sice nechtěli přijmout bráchu, kvůli nějaký chybě či co, ale stejně je pořád tady, když tohle píšu, tak leží na opačném konci pokoje a spí. Kemp je ooobrooovskýýý. Ale wifina je jenom u bazénu a restaurace, proto budu články přidávat buď ráno, kdy si půjdu zaběhat, já totiž celé prázdniny cvičím, běhám a jinak sportuju ( teda aspoň doufám, že mi to vydrží) , protože jsem na vysvědčení sice jedničku z těláku měla, ale jen tak tak a při mé smůle se samozřejmě lyžák neznámkuje, tak v září naší učitelce vytřu oči.....doufám :), nebo večer, kdy se u bazénu koná nějaká show. Když jsme přijeli, šli jsme s bráchou obhlídnout naše sousedy, vedle bydlí nějaká Německá rodina s malýma dětma a za náma... No já jsem neměla brýle, a tak jsme na to neviděla, ale bratr tvrdil, že na autě je napsáno BL, tak jsme přemýšlely, co by to mohlo být za stát. Bulhaři? Belgičané? Nakonec jsem si nasadila brýle a zjistila jsem, že to jsou Slováci!!! Brácha totiž četl SPZtku a né zkratku státu. Jenže milé slováky jsem ještě nezahlídla, tak uvidíme, co se z nich vyklube :) Moře je výborný, teplý, mělký, normálně jste 100 m od břehu a pořád je vám voda po kolena :) Sice je tam chvíli bahno, ale ten pás se přeplave a noříte se dál. Naprosto skvělý, akorát malý vlny tu jsou :(

Je 4:55 neděle 7.7.2013 a já Vám tohleto píšu, za chvíli se zvednu, probudim, oblíknu a půjdu tohle vyvěsit na blog. Cestou si pořádně prohlídnu ten kemp. A co objevím Vám napíšu zase zítra.

Vaše Dájja

Komentáře

Hmm...

Lory | 14.07.2013

Já bych v sedm hodin ráno psát nemohla... to mám hlubokou půlnoc :D

Přidat nový příspěvek