1.DEN- Pátek 5.7. 2013

04.07.2013 14:57

Tak a je to tady, nastal den D. Jedeme do Itálie. Vzbudila jsem se už v půl desátý, což je na mně docela brzo. Vstala jsem, došla na záchod, vyčistila zuby... ale předpokládám, že Vám nemusím vypisovat celou mojí ranní hygienu:D Na jednu hodinu jsme měla já, brácha, mamka a babička s dědou ( parta já, muj kluk a pár kamarádek by sice byla lepší ;) ale momentálně kluka nemám a pochybuji, že by mi rodiče dovolili odjet na dovolenou s kamarádkama, stejně nemám řidičák, takže tohla sestava byla taky dobrá :D) nasednout do naší nové Hondy a odjet. Jenže znáte to... Já byla hotová už v jedenáct, ale.... Do dvanácti mamka balila, to to vypadalo, že to ještě stihnem, pak babička hledala brejle, v půl druhý se našli, měla je v pouzdru :D Takové neobvyklé místo pro brýle. Už jsme vyjeli, když děda zjistil, že nemá zuby XD Tak jsme se vraceli pro zuby a ve tři už jsme opravdu vyjeli. Dlouho jsme hledali nájezd na novej úsek dálnice D3 mezi Táborem a Veselím n. Lužnicí. Ty blbci, tam totiž nedali značení, takže nikdo nevěděl lautr nic. Hlavně, že na " slavnostním otevření" dálnice se sešla půlka vlády. Pěkně každej do ruky rýč a nandávat cedule, to by zasloužili. Nájezd jsme nenašli, tak jsme jeli po starý silnici :) V 5 jsme přejeli Česko-Rakouský hranice a mířili jsme směr nějaká vesnička za Salzburgem, kde jsme měli přespat, protože bychom celou cestu až do Itálie naráz neujeli. Cestou jsem pouštěla písničky, který jsem si vlastnoručně vypálila. Jo jo já jsem holt holka šikovná XD Když se stačilo CDčko 3x přehrát, vymyslela jsem, že budeme hrát s bráchou takovou hru, každej řekne jedno slovo, až z toho vznikne nějakej příběh. Začátak zněl : Bylo nebylo v jednom středoevropskem království vařily lobbisté maso... dál si to nepamatuju, ale dopadlo to nějak tak, že lobbisti sháněli krávy v České drůbežárské společnosti :D Lidi no představte si takovýho Janouška v drůbežárně :D My jsme se nasmáli. Ve 20:20 přesně jsme dojeli do penzionu Hubergut. První co jsme udělala, bylo, že jsem zjistila, zda tu maj Wifinu, abych Vám toto mohla napsat. :) Pak jsem si dala řízek. To byla moje večeře. A začetla se do knížky s názvem: Kronika prokletých zaklínačů 3: Nádherný zmatek, což je pokračování dalších dvou knížek, které se časem objeví v sekci Můj čtenářský deník. Jo a upozornění nakonec, nebudu přidávat žádné obrázky, protože s sebou nemam PC ale jen mobil a na něm to nejde. Tak dobrou noc, Vaše Dájja A zítra pokračování.......

Komentáře

...

Lory | 06.07.2013

No to ste dobrý, my když někam jedem, tak všichni vstávaj povinně ve 4 a v 5 se odjíždí ( ráno ;))
A kdyby něco ta dálnice je značená, už jsem tam jednou byla...
Ty už čteš 3?!DOufám, že už nemáš koupenou 4, že ne?! Jinak netušim, co ti dám k narozkám xD

Re: ...

Dájja | 07.07.2013

Neboj 4 ještě nemám :D a předem děkuju :D No jo jenže, mě tam asi nenavedla intuice, když si uvědomila, kdo na konci tý dálnice bydlí :D

Přidat nový příspěvek