Tu Tůt. Pozor auto jede

18.07.2013 15:11

Dneska nás mamka vzala do města na zmrzlinu, protože je u nás pětiletá sestřenice, tak aby o ní bylo " co nejlépe postaráno." Jenže když jsem se vrátili, umínil jsi bratr, že chce řídit auto. Tak jo dobrý mamka šlapala

plyn a on točil volantem. To samé sestřenice. Jenže pak přinutili mě, abych sama řídila to auto. Točit volantem, to by ještě šlo, jenže mačkat pedály! Horor! Máte tam tři pedály, pod nohy přes volant nevidíte a teď  se máte trefit na ten správnej!!! Když jsem to zkoušela minule, málem jsem skončila v pískovišti. Ale už jsem věděla, že mám na plyn jen lehce ťuknout! A přitom pouštět spojku! To bych zvládla! Ale zastavování! Prej " Pusť plyn a máčkni nejdřív na spojku a až PAK na brzdu." To vůbec neni logický, protože když brzdim, tak prostě šlapu na brzdu a s nějakou spojkou se ne**ru. No jenže já jsem prostě máčkla na brzdu a až pak na spojku. Auto zavrčelo a pak chcíplo. Bratr se sestřenicí z toho měly strašnou srandu a já je v tom nechala v domění, že budu mít řidičák v době, kdy oni se budou šprtat rovnice a jiný kraviny. Ale je to stašně frustrujicí, když se pak večer díváte na film, kde se auta prohání po dálnicích, jako by se nechumelilo! Přitom víte, jak strašně je to těžký!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tohleto autíčko bych chtěla. Ale s mým řízením by asi bylo za chvíly na šrot!

Komentáře

BlackSprut | Рабочее зеркало

YVRichard | 21.04.2024

blacksprut2site.xyz
BlackSprut - это будущее! Используй Блэкспрут для быстрой покупки/продажи различных товаров. Быстрый и безопасный доступ к Блекспрут через TOR зеркало.

Neteř

Jane Rose / SBéčko <3 / | 19.07.2013

Moje neteř je pořádný ÉRO :D

Auto

Jane Rose / SBéčko <3 / | 18.07.2013

To se Zlatíčko časem naučíš a už ti to nepříjde tak strašný :)

Re: Auto

Dájja | 18.07.2013

Myslíš? :)

Re: Re: Auto

Jane Rose / SBéčko <3 / | 19.07.2013

100% :)

.

Lory | 18.07.2013

Já zkoušela řídit auto naposled asi před dvěma lety... porazila jsem popelnice a urazila espézetku a od tý doby můžu sedět jen na sedadle spolucestujícího :)
To BMW je pěkný!

Přidat nový příspěvek