Taky mě to skolilo!!!

22.10.2013 17:40

Ahojky,

představte si lidi, že všude lítaj virozy, chřipky a já nevim co ještě! smutná zpráva je, že mě to dostihlo taky! Myslela jsem si, že to zvládnu, protože jsem docela hodně imunní, no, ale nezvládla!

V sobotu večer, když jsem přišla z divadla mě to chytlo! Jo, vy vlastně nevíte, že jsem byla v divadle. No, tak vám to oznamuju!!!Byla jsem na hře, které se jmenovala Korespondence V + W   a hrálo to divadlo Na Zábradlí!!! Bylo to vlastně o tom, co si Werich s Voskovcem psali, když Werich byl tady a Voskovec v Americe! Strašně hezky to bylo udělaný, celou dobu jim stačila jedna jediná kulisa, a to byt, celej bílej, kde byly různý divný věci. Třeba stůl hlavou dolu atd. Vždycky, když mluvil - psal dopis jeden, tak ten druhej byl ve štronzu. Někdy zůstávali v takových pozicích, až mi bylo divný, jak to dokážou, 5 minut tak  být a nehejbat se!!! No, já vám to ani nedovedu popsat, jak to bylo hezký a smutný. Na konci půlka divadla včetně mně brečela! nevim, jak lépe to popsat, takže, pokud se chcete dovědět víc, mrkněte se sem - www.nazabradli.cz/repertoar/aktualni-repertoar/korespondence-vw/!

Jinak dneska ještě možná něco přidám, ale nevím to jistě, jelikož mě strašně bolí hlava a v krku a když korukám do počítače, tak se to ještě zhoršuje!

Jinak tady pár obrázků z inscenace:

 

To jsem zapomněla napsat! Hráli to docela mladí herci a fakt jim to šlo! A navíc, ten větší ( ten co stojí) byl i docela hezkej...:D

 

No řekněte...

Na začátku se promítal text, co řikali na ten bílý podklad! Bylo to docela zajímavé!

Jo, to bylo dobrý! Byly jako Vánoce a Werich mluvil, tak z Voskovce udělali vánoční stromeček:D

 

Tím se  s vámi prozatím rozloučím:D

Komentáře

*

Lory, lory-universe.blog.cz | 22.10.2013

Já vím asi nejlíp, že si nemocná :D
Jinak já do divadla moc nechodím, ale podle tvých slov to vypadá zajímavě :) Fotky jsou moc pěkné, celkem mě rozesmála ta s tím stromečkem :D

Re: *

Dájja | 23.10.2013

Jsem řikala, že to bylo dobrý:D

V + W

Jane Rose / SBéčko <3 / | 22.10.2013

Pěkný a zajímavý fotky... ale já bych na to nešla :( i když Jana Wericha beru jako herce s velkým H :) to je mi líto že jsi nemocná... moje máma je taky :(

Re: V + W

Dájja | 22.10.2013

:D

Přidat nový příspěvek