NA CO ZAJÍT DO KINA: Po zániku Země

18.07.2013 14:48

 

 

 

O čem to je

 Následkem nouzového přistání se stanou teenager Kitai Raige (Jaden Smith) a jeho slavný otec Cypherem (Will Smith) trosečníky na Zemi, tisíc let po katastrofě, která lidstvo donutila ji opustit. Cypher je vážně zraněný a Kitai se musí vydat na nebezpečnou pouť ve snaze vyslat signál o pomoc, na které je nucen čelit nezmapované krajině, zvířatům, která nyní planetu ovládají, a nezastavitelnému mimozemskému stvoření, které při havárii uprchlo. Pokud chtějí mít otec a syn alespoň nějakou naději na návrat domů, musejí se naučit spolupráci a vzájemné důvěře. Což leckdy není vůbec jednoduché. JNiž několikátý film, který Will Smith natočil se svým synem Jadem.

Můj názor

Neviděla jsem to, ale trailer, který najdete TADY, dává vědět, že to bude hodně drsné sci-fi.

Komentáře

Repete

Jane Rose / SBéčko <3 / | 18.07.2013

Tady se budu opakovat jak u článku o filmu s Johnnym Deppem :D jen jsem zapoměla že se mi líbil v seriálu Jump Street 21 a Will zase v Frash Princ <3 jeho syna jsem zatím nikde neviděla :( vím že hrál už v pokračování Karate Kid s Jackiem Chanem :)

.

Lory | 18.07.2013

Vypadá to dobře, uznávám :)

:)

Faith | 18.07.2013

Ten film jsem viděla a je úžasný!!! :) Aww a ten Jaden tam :3 sexy <3 :)

Re: :)

Dájja | 18.07.2013

Asi se na něj půjdu mrknout :)

Přidat nový příspěvek