My favourite films

24.10.2013 18:04

Dneska jenom taková rychlovka...

Pamatujete, jak jsem psal, že si dělam novou tapetu na plochu? Ne? No, i to je možný... Každopádně jsem jí dodělala!!!

Posledním ( a nejlepším filmeme i výtvorem) je můj milý Sherlock

Co vy na to?
 

Zkusím Vám oživit paměť! Tady jsou mé předešlé výtvory...

První byli Piráti z Karibiku...

Následovali Tři Mušketýři

Předposlední byla posádka i nepřátelé U.S.S Enterprise

A jak jsem psala všechno ukončoval Sherlock!!!

 A z těchto mých "báječných" výtvorů vzniklo moje pozadí...

Tak co vy na to? Co myslíte, jaký wallpaper se mi nejvíce povedl? A jaký nejmíň?

KOMENTÁŘE

ST

Dájja | 25.10.2013

Xanya, Lory: JO, ST se mi taky líbí asi nejvíc ( teda po Sherlockovi <3)

***

Lory, lory-universe.blog.cz | 25.10.2013

Vypadá to moc pěkně, když je to dohromady.... nejvíc se mi ale asi líbí ST ;)

-

Xanya | 24.10.2013

Mě se nejvíc líbí ta se Star Trekem. :)

Wallpapers

Jane Rose / SBéčko <3 / | 24.10.2013

Všechny jsou krásný :) a ted na tvou odpověd... nejkrásnější je podle mě ta s Piráty z Karibiku a ta nejmín asi s tím Sherlockem, i když mám ráda věci se zrcadlovým efektem :)

Re: Wallpapers

Dájja | 24.10.2013

Díky za "recenzi". Máme úplně opačný vkus! Mě se nejvíc líbí ta se Sherlockem a nejmíň s Pirátama z Karibiku:DXD

Přidat nový příspěvek