Marille - marille-world.blog.cz

18.10.2013 20:46

No, po nějaký době jsem se dokopala zase k nějakýmu ohodnocení blogu. Poslední dobou moc nestíhám:D Takže se na to rovnou vrhnem - další se mi přihlásila na hodnocení blogu Marille s jejím úúúžasným blogem : marille-world.blog.cz/. Tak, dost řečí a jdeme na to!!!

 

 

1)První dojem

Co říct, kdo přijde na tvůj blog, okamžitě pochopí, že ujíždíš na sci-fi:D -> 10/10 bodů

 

2)Menu

Menu máš klasicky po levé straně a podle mě je dostatečně přehledné, kolonka Věci nezařaditelné mě fakt dost pobavila . ->10/10bodů

 

3)Přehlednost

Jak jsem řekla, menu je přehledné a tím pádem i celý blog -> 10/10 bodů

 

4)Články

Píšeš povídky, děláš grafiku a přidáváš deníček. Do nějakých článku se docela dost začtu -> 10/10 bodů

 

5)Design

Design je skvělý, moc se mi líbí. Poděkuj Angeligue!!!->10/10 bodů

 

6)Aktivita

Poslední dobou celkem nestíháš! já tomu rozumím, taky nestíhám, ale bylo by nefér vůči ostatním, kteří přidávají pravidelně, abych ti dala 10 bodů proto ->7/10 bodů

 

7)Návštěvnost

Nenašla jsem žádný Toplist, ale soudě podle komentářů ->9/10 bodů

 

Dohromady jsi získala 66 bodů, což je doost dobrý!!! Jako odměnu získáváš reklamu do 18.1.2014 a diplomek

Tady máš diplomek, tak doufám, že se líbí...

 

Komentáře

....

Marille | 23.10.2013

Děkuju za hodnocení a diplomek :3 Tak úžasný blog zase nemám :D Ale jop, ujíždím na sci-fi :D

Lory, lory-universe.blog.cz ✩ | 21.10.2013

Pěkně a spravedlivě ohodnocené ;) Marille má hezký blog :)

Hlásek a diplomek

Jane Rose / SBéčko <3 / | 21.10.2013

Krásný diplomek... a hlásla jsem ti :)

Re: Hlásek a diplomek

Dájja | 22.10.2013

Všimla jsem si! Děkuju!

:O

Faith | 19.10.2013

Hrozně se mi líbí ty diplomky jak děláš^^ Star Trek forever!!♥ :D A to hodnocení je taky fajn, hezky přehledný :)

Re: :O

Dájja | 20.10.2013

Jak dělam diplomky? Zrovna tenhle jsem udělala tak, že jsem našla obrázek na googlu a pak v pf přidala mlhu, hvězdičky a nápis! Jinak jsem ráda, že se ti líbí:D

Přidat nový příspěvek