Jedna..... Dvě......., TŘI!!!!!!

30.05.2013 14:55

PROLOG

Jeho srdce, jakoby se rozpůlilo.Miloval obě. Za jednou šel, druhá ho pronásledovala.Vůbec by ho nenapadlo, že by se mohl oběvit ještě někdo třetí...

 

 

Jedna..... Dvě......., TŘI!!!!!!

IV.Kapitola - Zjevení

25.10.2013 21:36
IV. kapitola ZJEVENÍ   Tak jo, tohle nemyslí vážně!!! Na nadpřirozeno sice věřím, ale jenom do určitý míry! Jiné dimenzy, otcové skřeti a víly, co věští osud, to už je na mně trošku moc! Nevěděl jsem co říct. Nastalo trapné ticho, při kterém jsem se snažil všechno si to nějak v hlavě upitomit....

III.Kapitola - Pravda

25.10.2013 21:30
III. KAPITOLA PRAVDA Ležel jsem na zemi a nic nevnímal. Co se to proboha stalo? " Chceš vědět co se stalo viď"  ozval se za mnou něčí hlas. Byla to Saša, která chodila dokola kolem spolužáků, kteří na tm nebyli o nic lépe než než já a něco si mumlala." Jasně, že chci vědět co se stalo, to je...

I.Kapitola - Přípravy

25.10.2013 21:29
I. Kapitola Přípravy "Lásko, pojď, už je čas" volal jsem na svojí drahou Lili, i když jsem přesně věděl, co mi na to odpoví. Od té doby, co jsme se vzali, na věty tohoto typu odpovídala zásadně :" Vždyť už jdu!" Ale dnešek byl výjímečný, a tak mi odpověděla : " Už jsem tu." Byl vyjímečný hned ze...

II.Kapitola - Večírek

25.10.2013 21:29
Večírek Hotel Almond, hlásala cedule u vchodu do nové, moderní budovy."Jsme na místě." Řekla vesele Lili. "Tak dlouho už jsem neviděla Sašu" Saša byla Liliina nejlepší kamarádka. Vyrůstali spolu už od narození. Někdy mi vykládala, jak, do té doby než potkala mě, se od sebe ani nehnuly. Ale v jejím...

Prolog

25.10.2013 21:28
PROLOG Jeho srdce, jakoby se rozpůlilo.Miloval obě. Za jednou šel, druhá ho pronásledovala.Vůbec by ho nenapadlo, že by se mohl oběvit ještě někdo třetí...