Hodnocení blogu pro Lory

16.09.2013 19:20

Jako dalši se mi na hodnocení blogu přihlásila LORY, tak půjdem na to ne?

 

1) První dojem

  Mno, první dojem, co říct,je vidět, žes léto ještě nezavrhla. první dojem je dobrý -> 10/10 bodů

2) Menu

   Menu, no,nebylo by lepší nedělat samostatné rubriky na každý díl Star Wars a Star Treku a udělat jen jednu rubriku filmy? Ale jinak je to celkem dobrý ->9/10 bodů

3)Přehlednost

Přehlednost je podle mě dobrá ->10/10 bodů

4)Články

Většinou píšeš, o čem co tě napadne, nebo někde najdeš, potkáš atd. tvůj styl  psaní se mi líbí a dovedu se začíst ->10/10 bodů

5) Design

Vim, že se u wbnodu toho s designem moc dělat nedá, ale tenhlemi přijde, sorry, takový moc fádní. Já vim, že si řekneš, že muj je ješt fádnější, ale upřímně, já nemám ráda, když je menu nahoře a tenhhle byl jedinej dobrej s menýčkšm normálně ->9/10 bodů

6) Aktivita

Aktivní jsi poměrně dost ->10/10 bodů

7) Návštěvnost

Nenašla jsem návštěvnost, za měsíce nebo týdny, ale soudě podle komentářů a TOPlistu ->10/10

 

Celkem jsin získala  68 bodů - což je podle mně jedno z nejelpších hodnocení ode men. Tak si toho važ :D A 1. místo v hodnocení blogu tzn.reklamu do 16.12.2013

Jen pro upozornění - toto je JEN můj názor!!!!!!

 

A tady diplomek- jak jinak než s Lukem Skywalkerem, podle tvého přání, ale dovolila jsem si, přidat tam ještě dvě tvé oblíbené tváře. Doufám, že to nebude vadit? Promiň, dodám zítra, nejde mi to nahrát:)

<<KOMENTÁŘE>>