Granparents and (in) Harrachov

22.08.2013 20:59

Ahojky lidičkové? Tak co, jak žijete? Ano, máte úplnou pravdu zbláznila jsem se,ani nevím, proč Vám tohle vlastně píšu, chtěla jsem psát úplně o něčem jiném.

 

Chtěla jsem Vám napsat, že ode dneška do neděle jsem u prarodičů v Harrachově. Co to znamená pro Vás? No, že budu přidávat články jen do sekce Novinky, protože navíc nemám čas. Obíhat budu jen minimálně, jelikož mi  tady na počítači nejdou psát komenty, takže budu psát jen z mobilu :( Odjíždíme někdy v neděli po obědě, takže čekejte první články až v pondělí.

 

No budeme tu různě chodit po horách, na tůry a tak.

 

Tak doufám, že Vám to nevadí :) 

 

Vaše Dájja

Komentáře

Dobře

Jane Rose / SBéčko <3 / | 23.08.2013

Tak si to u prarodičů užij :)

WHAT?

Wendy(SB) | 23.08.2013

WHAT? Tak jo, no. Užij si to tam na těch tůrách si prosímtě nezlom nohu.

Re: WHAT?

Dájja | 23.08.2013

Budu se snažit,ale nic neslibuju XD :D

Přidat nový příspěvek