Čáry, máry fuk !!!

15.08.2013 13:04

V mé rodině se od nepaměti traduje, že nějaká moje praprapraprapraprapraprapra.......babička byla prý dcerou čarodějnice!!! Jsem zvyklá na to, že babička pokládá otázky kyvadlu, což je vlastně přívěsek na řetízku, očarovává vodu, aby byla zdravější, že můj strejda omdlévá, když se ho jeden známý doktor snažil vyléčit  pomocí jeho energie nebo že nikdo z naší rodiny nemůže spát, když je úplněk. Babičky tvrdí, že jsme senzibilové. Měla jsem a pořád mám zakázaný tyhlety "kouzla" provádět, protože mi to prý ubírá energie. Jenže jsem si na dovolenou koupila časopis...

 

Ten časopis se jmenoval Záhady života a nikdy předtim jsem ho neviděla. Koupila jsem ho vlastně náhodou, když jsem u pumpy sháněla Bravo :) Bylo tam moc zajímavých článků! Výklady snů, tajné chodby... Většině z toho jsem nevěřila. Ale pak jsem narazila na článek, byl to vlatně rozhovor s nějakým panem Robertem Krátkým. Hovořil o tom, jak vnímat a čerpat energii místa. Když dáte určitému místu energetickou kouli (což jsem vůbec nevěděla co je), prý Vás lépe přijme a vy se na tom místě budete cítit líp. Řekněme, že nějaký dojem to na mě udělalo, a tak jsem se rozhodla, zjistit co to je ta energetická koule. Narazila jsem na stránku poselsvetla.blog.cz/, kde jsem se dověděla, co energetická koule je a spoustu jiných rad, tipů a názorů nejen adminky toho blogu.  Ze začátku jsem tomu nevěřila, ale pak se mi povedlo energetickou kouli udělat a já  změnila názor. Tak a teď, Vám tu napíšu, jak se taková energetická koule vytvoří:

 

Sedněte si do nějaké pohodlné pozice, já jsem zkoušela turecký sed. Na chvilku pusťte všechno z hlavy, uklidněte se a zhluboka dýchejte. Pokuď jste dostatečně uklidnění, což poznáte jen vy sami, poproste v duchu Vesmír o energii. Neuškodí, když použijete slovíčko prosím a budete to myslet vážně. Za chvíli ucítíte na zátylku lehké šimrání, mravenčení nebo teplo. To znamená, že Vám Vesmír vyhověla a dal Vám kus své energie. Představujte si, jak z toho místa vstoupá k obloze energie. I když mě se jí nepodařilo vidět. Teď zkoušejte myšlenkami uridovat tok energie. Až vám bude připadat, že to zvládáte, soustřeďte všechnu energii z Vesmíru (Pozor, ne Vaši energii, jinka byste mohli omdlít, jako můj strejda!!!) do dlaní. Až budete cítit, že Vám energie proudí dlaněmi, dejte pomalu ruce těsně k sobě, ale nedotýkejte se jich. Teď znovu pomocí myšlenek tvořte mezi dlaněmi energetickou kouli. A jak poznáte, že už jí máte hotovou? Dlaně Vám nepudou dát k době, jako byste mězi nimi měly magnet natočený stejnými póly k sobě. Koule nemusí být velká, tak 2-3 cm bohat postačí, ti pokročilejší pak dovedou udělat kouli až 30 cm, ale to je maximum. Teď si z koulí můžete různě hrát, zmenšovat ji, zvětšovat. Až jí budete chtí nechat zmizet, tak nedávejte ruce od sebe a konec, šmitec. Udělejte z ní malilinkatou energetickou kouličku a ona Vám dlaněmi vklouzne do Vás! Můžete ji vložit i do hrudníku, kde se energie lépe rozproudí do celého těla. Nezapomeňte nakonec poděkovat hezky Vesmíru, že vám energii poskytl.

 

Když se mi kouli podařilo poprvé vytvořit, byla jsem nadšená!!! Na  poslední stránce toho časopisu, byla reklama, na nějakou Akademii Křídla Andělská, která nabírá studenty, do školního roku 2013/2014. Stálo tam toto:

 

I. ročník

Tarot, práce se siderickým kyvadlem, numerologie, čtení z Akáši, automatická kresba, autogenní trénink, Astrologie, Čínská medicína, Jóga, Kineziologie, meditace, harmonizace čaker.


II. ročník

Tarotová numerologie, Runy, Živly, grafologie, chiromantie, zemské meditace, mimosmyslové vnímání, metamorfní technika, intuitivní písmo, mandaly jako terapeutický nástroj, Taoismus, práce se siderickým kyvadlem pro pokročilé, výklad karet pro pokročilé, práce a praxe v terénu.


III. ročník

Regrese, karmická numerologie, typologie, Živly, práce se symboly, zemské a nebeské meditace, práce s energiemi, Andělská hierarchie, intuitivní písmo pro pokročilé, podvojné orgány, jemnohmotná těla, řeč těla, meridiany, krystalogie, Taoismus, práce a praxe v terénu.


Studium probíhá jednou měsíčně v sobotu a v neděli vždy od 10 do 17 hodin.


Na konci každého ročníku budou probíhat ročníkové zkoušky z hlavních předmětů.

 

Dosti mě to zaujalo a protože se mi neche pořád jezdit do Prahy a mamka by mi to stejně nedovolila, rozhodla jsem se, že budu "studovat" sama. Od září si budu každý měsíc hledat na netu a učit se to jeden z těchto oborů. A pojedu přesně podle toho, jak to měli napsané na té reklamě. A vždycka Vás budu informovat o tom,jak se mi to povedlo, nebo ne :D

Komentáře

Neuvěřitelný

Jane Rose / SBéčko <3 / | 16.08.2013

To je moooc zajímavý článek i to že jsi z rodiny kouzelníků, čarodejnic atd. já na takový věci věřím takže se těším na další tvoje učení a články :)

Re: Neuvěřitelný

Dájja | 18.08.2013

Já se bála, že na ten článek budou blbý reakce, ale jak se zdá ne :) Zato jsem Vám moc vděčná, všem. A Jane Rose budeš si muset počkat do září. Teď se do toho pouštět nebudu, venku je sluníčko atd. :D

Já ji měla!!!

Lory, nej-filmy-a-herci-sveta.webnode.cz | 15.08.2013

Já ji měla!!! Mě se to povedlo!!!! Vážně jako magnet, sice ne moc silnej, ale byl tam, já to cítila!!! To je... hustý!!!

___

Lory, nej-filmy-a-herci-sveta.webnode.cz | 15.08.2013

Zrovna jsem ti konečně chtěla napsat, abys mi poslala ten odkaz na ten blog :D
Určo vyzkouším... to s tím úplňkem... asi jsme taky očarovaná rodina :)

Přidat nový příspěvek

Anketa

Věříte v nadpřirozeno?

Ano (6)
100%

Ne (0)
0%

Celkový počet hlasů: 6