Auto, fena a teta :D

18.08.2013 19:47

A jelikož jsem Vám v minulém článku neudala dobrý důvod, proč jsem tu nebyla ani v sobotu, píšu Vám ho tady.

 

V sobotu jsme jeli dát fenu Zlatou retrívřici na vycvyčení jedné paní někam za Prahu a když už jsme tam byly, tak i na návštěvu k jedné tetě z druhého kolene :) Ve dvě jsme měli být u té paní, a tak jsme ve dvanáct museli vyjet od nás.  Zatim všecbno bylo O.K. Asi tak po 20 minutách nám přestal fungovat tachometr. Volali jsme všem možným lidem i strejdovi do Maďarska, co si myslí o auto, kterýmu nefunguje tachometr :D Potom se mamka naštvala, dala do toho tachometru pěstí a on... začal fungovat. Jednoduchý návod na opravy všeho druhu. Jak už jsem řikala, ta pani, co ná má vycvičit tu fenu bydlí za Prahou a my chtěli ject po objezdu Prahy a co jsme nezjistili? Kompletně celý objezd Prahy je uzavřen, včetně tunelů :( XD Tak jsme tam tak nějak různě bloudili Prahou. Nevím kudy a jak, ale minimálně třikrát jsme byli na stejnym kruháči XD Zdrželo nás to o hodinu :( Měli jsme tam být ve dvě. Dorazili jsme v půl čtvrtý :D Tak nám pani všechno ukázala a my už jako odcházíme  a najednou můj bratr vykřikne: " Hele tady jsou kapičky krve" a už zvedá feně ocas. Ta fena hárala. No když hárá, těžko se bude cvičit. Ale ta pani byla tak hodná, že si jí tam nechala, aby si na ni zvykla, akorát že zkoušky budou až někdy v říjnu :( No a pak jsme jeli ještě tak 25 km do vsi, kde bydlí ta teta. Teta no jak se to vezme. Její Babička byla sestrou babiččinýho taťky, neboli její matka byla babičky sestřenice.  Oni bydlí na vesnici a maj obrovský dvůr. Dům a zahrádka je bezvadně vypucovaná, o to se stará teta, jenže kus dál je dvůr a ten má na starosti strejda. Má tam hromadu vraků aut, nevím kde se tam vzali. A husy, slepice,kočky, psi všeho druhu, koně, krávy, býci, kozy, pávy, bažanti a všechny možný zvířata dohromady tam běhají, ale kupodivu ještě nejsou v sobě. No i když kůň je bez ocasu, jelikož mu ho sežrala koza, která se pak pověsila na větev a ukroutila si tam nohu, takže chodí o třech. Bylo to dost brutální ji vidět :(  A ne nedělam si srandu, bohužel:( Ale jinak to bylo fajn. Babička s mamkou popovídali, my jsme s bráchou snědli pár zákusků...:D Šli jsme se podívat i na stavení tetinýho syna. Zvláštní teta může být tak o pět let starší než mamka a mě je 13 a synovi tety 33 let!!!! Velkej rozdíl. No nakonec jsme už musesli vyject, protože bylo devět a my se museli znovu přes tu Prahu vydat domů. cestou nám ještě párkrát vypadl motor, ale na to už jsem zvyklá. Mamka si to naše auto nějak zamilovala a nemůže se odhodlat k tomu, aby koupila nový, když tohle by se hodila na ten strejdův dvůr plný vraků :D

Tak to byly důvody mé víkendové apsence tady, tak se nezlobte :D

Komentáře

Zvířátka

Jane Rose / SBéčko <3 / | 19.08.2013

Se zvířátky je zábava ale bohužel i starost... chudák koza :( děkuju za pochvalu :) já obíhám skoro denně občas mi to taky nevyjde, takže v pohodě :)

Re: Zvířátka

Dájja | 19.08.2013

Já jsem si právě všimla, že obíháš každý den. Škoda že někdo neobíhá ani jednou za týden.

Přidat nový příspěvek