8.DEN-pátek 12.7.2013

04.07.2013 15:21

V tento den :) jsme navštívili místní Zoo Punta Verde. Nebyla tam skoro ani noha. Jen opice, ptáci, zvěřina, šelmy kočkovité, psovité i jiné, sem tam nějaká ta surikata nebo had;), občas byste potkali mého děda XD, který se tam ztratil a našli jsme ho až u východu, na prolýzačkách byste narazili na mého bratra, jak se tam houpe jako vopice, v kase pobýval zvláštní druh Homo Sapiens Sapiens s názvem Homo Sapiens Sapiens Bab a jiná havěť XD :D:D Po obědě jsme se šli koupat. Nejdřív do bazénu a pak naposledy do moře. Hm nechce se m bi odjíždět, už jsem si na to teplo nějak zvykla :) Večer jsme znovu ( a naposledy :() navštívili město. Nejdříve jsme zašli do zábavního parku Parco Junior, kde jsme s bráchou zašli do 5D kina. Já už jsem tam byla u nás v Budějovicích s kamarádkama a řeknu Vám umělo to tam mnohem víc věcí než tady. Ale na druhou stranu tady bylo víc sedadel, ale nám to bylo na nic, protože jsme tam byli jenom my dva. A co že to to 5D kino je? Prostě kino, který promítá, film ( asi tak 10-20 minutový) bez příběhu, prostě jen jakoby jedete po nějakých kolejích. Sedačky se s Váma různě houpou a stříká na Vás voda, když projedete pod vodopádem atd. No pak brácha jezdil na nějakých labutích či co a pak jsme šli do města opravdu. Zakoupila jsem si tady takový náramek červeno-modro-žlutý a tašku s Anglickou vlajkou :). Nakonec jsme navštívili mnoohem větší zábavní park a upřímně, už ani nevím, jak se jmenoval. Sice se říká, že italština je strašně lehká, ale já bych se jí asi nebyla schopná naučit :(. V zábavním parku... no, co Vám mám povídat (nebo spíše psát), prostě horská dráha, řetězák :) a strašidelný hrad :D Už pozdě v noci, jsem balila věci, jelikož musíme do soboty do desáté hodiny dopolední vyklidit pokoj.

Papa Dájja

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek