3.DEN-neděle 7.7.2013

04.07.2013 15:17

Dneska je nějakej moc silnej vítr. Vyjdete ven a hned Vás to ofoukne. Ale začneme hezky popořadě...

Ráno jsem šla dát minulý článek na blog a hned jsem přitom nakoupila:) Mlíko, máslo,jogurt. A pak jsem četla.....četla....... a četla. Já jsem hroznej knihomol. Ale co má člověk dělat, když jeho rodina neni schopná se v deset vydat k moři. A ještě vám dělá dusno. Jako by nestačilo, že mě mamka nikam nepustí, že mě sprdne hned a to jenom proto, že prostě jdeme s bráchou asi 20m před ní a vímo kudy, kdežto ona nemá tušení, kde je. Já nemůžu dál než 10 m do moře když jsou vlny, že mi voda sahá pod břicho. Babička furt dědovi něco vytýká ten se samozřejmě naštve a hned je virvál. Brácha je přemluvil, že může na takovou tu trampolínu, kde vás přivážou takovejme popruhama, trošku vyvezou nahoru no a tím pádem skáčete výš. Babička s mamkou u toho strašně řvaly, když brácha skákal a náhodou vyskočil výš. A předtim babička :" Víte jaký to musí být škodlivý na záda? Už takhle to ničí nohy, Martine ( tak se jmenuje muj bratr) ty tam prostě nepudeš, slyšel si mě N-E-P-U-J-D-E-Š!!! A tohle slyšel celej kemp, protože moje babička mluví tak nahlas, že to snad neni možný. Stejně tak jako celej kemp slyšel, když babička chtěla psát nějakýmu redaktorovi, protože napsal něco, co se jí nelíbilo. Když takhle moje rodina vyvádí, dělám, jako že k nim nepatřím, což by mi v mnoha případech i vyhovovalo. Netušili byste kolik trapnejch scén se stačilo vtlačit do jednoho dne :(. Achjo! Chybí mi tu někdo, kdo by mi rozumněl, někdo v mym věku, někdo, kdo by mě pochopil, s kym bysme mohlu provozovat různý hry... Jenže nikdo takovej tu bohužel neni. Tak se možná někdo objeví, nějaká nová tvář, protože šance, že potkam někoho známýho je... no.... malá. Hodně malá. Na webowkách kempu sice psali, že tu maj být nějaký akce, ale já jsem za tim nic nezahlídla, až na baby dance XD Kde zpívali hrozný písničky a ještě k tomu falešně :) Taková jedna příhoda se mi stala : šla jsem objednat pití, dvě coly a tři červený vína pro dospělý. Ta čišnice mi odmítala dát to víno, přitom mamka stála vedle mě! Představtet si, jsme tu jen jeden den a brácha už stačila píchnout matraci, tak že jsme museli koupit novou, protože s tý starý zbyl jen kus umělotiny . Jo mám já to ale pech, tenhle den se nevyved :(. Tak třeba vyjde ten příští... :)

Tak ahojky, zase zítra napíšu, Dájja

Komentáře

závidím

Lory | 14.07.2013

Ou já ti závidím, mě mamka vždycky vyžene 10 kilometrů od břehu a tam mě začne topit, abych dala pokoj xD

Re: závidím

Dájja | 15.07.2013

Nemáš co!

Přidat nový příspěvek